שדרוגים ועדכוני תוכנה הינם בחינם, מתבצעים אוטומטית או באמצעות העברת קבצי התקנה אל הלקוח.
לקוחותינו מקבלים הדרכת/ קורס וידאו לתפעול התוכנות ובחלק מהתוכנות גם חוברות עזר לעבודה נכונה בוואטסאפ ופתרון בעיות נפוצות.
אנו נותנים תמיכה טכנית אנושית בימים א-ה בין השעות 09:00 – 16:00 (לא כולל ערבי חג וחגים) במייל ובוואטסאפ. הטיפול ייעשה בדרך כלל עד 24 שעות/ יום עסקים ממועד הפניה. ראה: תמיכה כלולה/ קריאת שירות/ שירותים נלווים בתשלום.
תמיכה אנושית איננה תחליף ללימוד עצמי של התוכנה או תפעול התוכנה על ידי הלקוח. אנו מספקים תמיכה ללקוחות אשר צפו בקורס הוידאו בסרטוני התקנת ותפעול התוכנה, בדקו בחוברת התמיכה העצמית האם יש פתרון לבעיה בה נתקלו – ואף על פי כן לא הסתדרו.
התקנת תוכנה (במסגרת: “קריאת שירות”), ליווי שליחה, הקמת או טיוב צ’אט בוט, הקמת או טיוב חיבורי אוטומציה או התקנת אמולטור אינם מוגדרים תמיכה טכנית והינם שירותים בתשלום (להלן: “שירותים בתשלום”).
לקוחות אשר רכשו בעבר תוכנה במחיר חד-פעמי מקבלים תמיכה טכנית אנושית בחינם למשך שישה חודשים ממועד הרכישה (להלן: “תקופת התמיכה”).
לקוחות אשר רכשו מנוי שנתי לתוכנת בלאסטר, ספיידר, וי-פון, בוקס, טלבוט, אג’נטס או קונקט מקבלים תמיכה טכנית בחינם לכל תקופת המנוי (להלן: “תקופת המנוי”).
התקנת תוכנה, תמיכה טכנית אנושית לאחר שתקופת התמיכה או תקופת המנוי הסתיימו, תמיכה בתוכנה שניתנה ללקוח ללא עלות או תמיכה טכנית בימים ובשעות שאינם מוגדרים כשעות התמיכה שלנו לרבות ימי שישי, שבת, ערבי חג וחגים הינם קריאת שירות בתשלום.
מנוי תוכנת לינקג’ן, פלאגין וואטסלינק, פלאגין FTS, אפליקציות: רספונדר, קלונר, אקספורט פרו, מובייל או bot2Go אינם כוללים תמיכה טכנית בחינם. התוכנות מגיעות עם הדרכת וידאו להתקנה ותפעול עצמאי. במידה הצורך ניתן להזמן מאיתנו קריאת שירות לצורך ליווי התקנה או תמיכה טכנית אנושית.
עלות קריאת שירות: 150 ₪ + מע”מ.
שעת הדרכה/ ליווי שליחה/ בניית או טיוב צ’אט בוט/ הקמת או טיוב חיבורי אוטומציה או התקנת טלפון תוכנה (אמולטור) הינם שירותים נלווים בתשלום בעלות: 400 ₪ + מע”מ.
לתמיכה טכנית או לתיאום שירותים בתשלום ניתן לפנות בהודעת וואטסאפ למספר 0507419285
מדיניות התמיכה מעודכנת לתאריך 2 באוגוסט 2024. אנו שומרים לעצמנו את מלוא הזכות לשנות תנאים ומחירים מעת לעת